Véleményeitek, és egy kis zene

2015.09.07 19:50

Nos, hát végre levegőhöz jutottam az iskolától így... nyolckor :D Na, fussunk neki, adok mindenkinek egy kis házit (ha amit eddig kaptatok nem lenne elég). Szóval a feladatotok a hozzászólásokban mihamarabb leírni néhány véleményt a Silverglade Bajnokságról, ami benne lesz a magazinban, és ezzel rengeteget elárultam ;) Minél gyorsabban gyűjtjük a véleményeket, annál hamarabb kijön az őszi szám, szóval rajta!

A másik, egy kis kedvhozó. A zene tudományosan (igen, tudom, a tudománnyal ne most jöjjek :D) is segíti a koncentrációt, vagy épp a munkát, úgyhogy házikészítés-mellékletnek is itt van pár kreálmány.

Hozzászólások

Öhm...

Zsanett Turtlehurricane 2016.01.13
1. Nagyon béna a nevem! Jelentése: Zsanett Teknősbékahurrikán
2. Tök jó ez az oldal
3. Nekem is tetszik a Silverglade bajni :)
4. nagyon rossz ízű cukorka van a számban XD

Silverglade Bajnokság

Dia 2015.11.13
Nekem nagyon tetszik Főleg hogy nehéz sok akadályal van tele és a végén a barik és a tehénkék nagyon cukik!:)

bajni

Nora Loudberg 2015.09.12
Nekem kifejezetten teszik! Szerintem izgis

Silvergalde Bajnokság

Edith Younglake 2015.09.07
Nekem tetszik ez a bajnokág főleg hogy így eggyel több dologgal foglalhatom le magam :) Szerintem ez kifejezetten jó, hogy sok akadály van benne, így még nagyobb kihívás. A kedvenceim a végén a bocik :D

Re:Silvergalde Bajnokság

Kitti D. 2015.09.08
Yay, de jó, máris egy vélemény :3 Köszike, és nyugodtan jöhet még ;)

Új hozzászólás hozzáadása