Hírek úgy kb. mindennel kapcsolatban

2015.03.04 16:51
Hol is kezdjem.... Az első, amit kérdezni szeretnék tőletek, a cikkekkel kapcsolatos. Legyenek-e olyan cikkek, ahol CSAK fanartokat, CSAK videókat, CSAK tutorialokat, bugokat, fanfictionokat mutatok be. Csak úgy, hogy a szép képek/történetek/videók feldobják a napotokat? Ha igen, írjatok hozzászólásokba!

 

A második hír nem annyira az oldallal, inkább a játékkal kapcsolatos. Nem csak a Chrome hozzáférés szűnt meg... A Raptor előadásoknak is lőttek. A kis - nagy ember elment, én meg megtámadtam a színpadot!

 

És igen, valentín nap alkalmából (már rég) 17-es lettem :D 

 

És végül, egy figyelmeztetés: ha valaki nem szereti az oldalt, jó, ő döntése. DE! A főoldalon lévő szavazást NE szemetelje tele, hekker trükkökkel, mert nem lehet, hogy 5 perc alatt majd 20 rossz szavazat érkezett. 3 volt összesen, aztán 5 perc múlva 20. Akinek nem inge, ne vegye magára, senkit sem gyanúsítok, de mivel ez nem volt érvényes, és rossz hírben tűntetheti fel az oldalt, így kénytelen voltam kicserélni... 2 (igazi) rossz szavazat ment így kukába, de  nem hagyhatom hogy csak mert valaki nem bír magával, telenyomja az oldalt negatívummal. Az érzelmeit próbálja 1 szavazat erejéig éltetni, vagy addig se.
Utóbbi hír CSAK az érintetteknek szólt, én nem vagyok Isten, nem tudom hogy ki volt, de a tettes bizonyára tudja magáról, és úgy olvasta el a fentieket. 

 

Jó hetet mindenkinek :)

Hozzászólások

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása