Pandória legendája

A harmadik részben a főszereplő Anne és Concorde lesz. A lány különleges képessége az, hogy megnyissa a kaput egy másik dimenzióba (röviden: eljusson Pandóriába). Az elsőre nevetségesnek tűnő rózsaszín táj, igazából maga a rémálmok világa és nagyon rátermettnek kell lennie annak, aki otthonosan akar mozogni itt. Anne meg akarja nyerni a Glamur No. 5. modellversenyét! Riválisa egyben tökéletes ellenfele, Jessica, a szintén nagy eséllyel induló Sötétség Hercegnője. A fényképezkedés a Gimnáziumban kezdődik és a Jorviki Istállóknál lesz vége. Jessica sikeresen elérte, hogy ő is pózolhasson Concorde-al. Igazából persze csak elküldi a lelkét egy teljesen más világba, Pandóriába. Anne küldetése, hogy megmentse imádott paripáját a rémálmok világából és visszatérjen a saját világába, ahol újabb veszélyek, kalandok és titkok várják.

 

 

1. szint

Üdvözöllek a Starshine Legacy 3. Pandória Legendája c. végigjátszásban. Nézzük, mi történik ebben a részben! Anne késésben van egy bizonyos fotózásról, tehát meg kell keresnünk Dereket, a fotóst és beszélni vele - ugyanakkor vigyázzunk Graham-el, mert ha a háromszor találkozunk vele, az game over. Egyébként az emeleten van. Sajnos legújabb riválisunkkal és egyben ellenfelünkkel, Jessica-val is együtt, aki úgy szeretné megnyerni a versenyt, hogy eldugja a filmet a könyvtárba, amit egy Dark Core-os fickóval őriztet. Tehát menjünk oda Lindához, Lisához, majd megint Lindához. Ő elkezd futkosni az őr körül, majd sikítva elmenekül. Az követi. Na végre bemehetünk. A film ott lesz a tábla előtti asztalon, vigyük vissza Dereknek, de sajna Jessica nem tudja elfogadni a vereséget. Anne mögé lopódzik és grimaszokkal elrontja a képeit. Vissza a lányokhoz. Alexnek az az ötlete támadt, hogy lopjuk el Jessica mobilját, tegyük le valahova és majd ők felhívják, és amíg ő keresi a telefonját, addig mi mehetünk fényképezkedni. Miután ezt megtettük, beszéljünk még egyszer Derekkel és készítsünk még néhány fotót. Ha kész van, a fiú megállapítja, hogy a környezet nem illik hozzánk, tehát Anne elhívja őt a Jorviki Lovasiskolába, ahol gyakorlás közben készíthet róla képeket.


2. szint

Beszéljünk Derekkel és Hermannal, majd irány az istálló. Vigyük ki Concorde-ot és teljesítsük a gyakorlást, Concorde megszólal, Jessica odamegy hozzá és csinál vele valamit, amitől a ló összeesik. Gyorsan visszavisszük az istállóba, ahol Lisa megpróbálja meggyógyítani, de megállapítja, hogy a lelke nincs vele, tehát Herman elküld a Szent Ligethez. Később Alex meglátja, hogy Dark Core-os fickók megtámadják Dereket.


3. szint

Anne elindul a Szent Liget felé, nem sokára kap egy hívást Alextől, amiben elmondja, hogy mi történt és hogy talált egy képet, amin az auránk van, Concorde-nak meg szárnyai. Mivel nem tudunk átjutni, vegyük fel a feszítővasat és döntögessük ki sorra az akadályokat, amíg el nem érünk a lépcsőig. Ott menjünk fel és vizsgáljuk meg a rajzolatokat. Ekkor megjelenik Fripp és mesél az erőnkről, ami nem más, mint megnyitni a kaput egy másik dimenzióba, a rémálmok országába Pandóriába, majd eltűnik, de a Szelek Ösvénye megnyílik. Irány Pandória!


4. szint

Hát ez lenne Pandória! Meg kell találnunk Concorde-ot, de úgy, hogy NE menjünk neki a feketelyuk kinézetű őröknek, mert kezdheted az egészet előröl. Kövessük a fehér pontokat az úton, látunk négy ló szobrot, amin le van írva némi információ a négy lányról. Próbáld meg hozzákötni egy-egy jelet a lányok mindegyikéhez. Utána menj tovább és olvasd el Garnok történetét. Ha megvan, menj ki, ott találsz egy hatalmas Fripp szobrot. Találd meg a négy lány nevét és rakd ki a hozzá illő jellel.
Az hogy milyen színű köd volt a játék kezdetén meghatározza milyen színű jelet, használj, míg a ló szobrokon talált írás azt, hogy melyik lányhoz melyik tartozik. Ha így sem megy, nézd meg ezt a képet:


Ha jól dolgoztál, a Fripp szobor feléled. Megkérjük, hogy segítsen, de előbb meg kell válaszolnunk egy kérdést. A szobor ad egy segítséget, ahogy én is.
Három válasz van:

Egy buta

Egy közönséges és

Egy jó

Ha jól válaszoltál, a körgyűrű megnyílik. Innen nem vár rád semmiféle komoly akadály, csak ugorj át a sziklagombákon, kerüld ki az árny lényeket és egy "tégla" barlangban megtalálod Concorde-ot. Most már csak át kell ugratnod az összeomlott hídon és visszajutnod épségben a Szelek Ösvényéhez. Azon átmész és kész ez a szint is.


5. szint

A nagy fényesség után ott találjuk magunkat a Jorviki Istállóknál, mellettünk Lisa és Herman. Concorde feláll, Lisával pedig kimegyünk a többiekhez. Ott elmesélik, hogy mi történt, amíg mi a mentőakción voltunk. A feladat a következő, meg kell találnunk hatot Derek tizenkét eleméből. Először hogy én hogyan játszottam ezt le aztán néhány tipp.

Miután lement a szöveg, menjünk fel az úton és szedjük össze az elsőt. Igyekezzünk úgy helyezkedni, hogy a nyereg és az "elemfelszedő" gomb egybeérjen, így gyorsabban felszállhatunk. Vigyázz, mert egy őr is van itt, tehát miután felszálltál Concorde-ra, vágtass olyan gyorsan, ahogy csak tudsz, miközben a lehető legtávolabb legyél tőle, ha szerencséd van, észre se vesz, BÁR EZ RITKA! Szóval továbbra se állj meg
és ami a legfontosabb NE MENJ BALRA MERT OTT NINCS SE ELEM, SE BÚVÓHELY, DE VAN EGY SZOLGA!


Jobbra viszont van egy búvóhely és a tó mellett egy domb is itt:
Ez mögé
elbújhatsz, majd kb. húsz másodperc múlva nézz ki.

A szolgák IDE IS BE TUDNAK JÖNNI, de ha elég gyors és ügyes voltál, aki üldözött leállt a kőkerítés előtt és visszament a dombhoz.
Kezdődhet az igazi elemgyűjtés! Kétféle képen csinálhatod:
1. Ezt akkor, ha úgy érzed, még nem vagy magadban elég biztos. Maradj a búvóhelyen és szedd össze az ott található elemeket. DE HAGYD KI AZT, AMELYIK A TITKOS LEVÁGÁS ÉS A KERÍTÉS KÖZELÉBEN VAN. Ez azért fontos, mert amint a hatodikat felvettük Anne kijelenti, hogy megtalálták mind a hatot és ekkor Concorde megjegyzi, hogy olyan érzése van, mintha üldöznék, most a szolgák elkezdenek futni és nagyobb eséllyel kaphatnak el. De van olyan, hogy a ló nem szól, a gazfickók meg nem mozognak, tehát a kapun se tudsz bemenni. Ilyenkor jön jól, amit a Titkos Levágásnál hagytunk, felvesszük és bejutunk, anélkül, hogy elkapnának.
2. Menj, olyan közel a kerítéshez, amennyire csak tudsz, majd figyeld ki, mennyire vannak tőled távol az őrök, és hogy hol látsz világító pontokat (elemeket vagy csillagokat) az éjszakában és amikor távol vannak, tőled szedj össze még négyet,

Tippek: Ha a kedvenc zenédet hallgatod, kicsit nyugodtabb leszel és így könnyebb koncentrálni.

Összesen négy szolga van. Ezek közül egy az Ördögszájhoz, míg a másik pedig a Pine Hill Kúriába vezető utat őrzi. Őket csak azért rakták oda, hogy ne tudj eljutni erre a két helyre. Persze ha már nem félsz annyira tőlük és megtanulod kicselezni őket, akkor eljuthatsz a hegynek valamelyik részéig.
A legnagyobb probléma a maradék kettő, de ha tudod, milyen irányba mennek, már nem olyan veszélyes. Az egyikük körbe-körbe megy a körül a domb körül, amelyiken Lindával és Alex-el fel lehet menni, de légy óvatos, mert az istálló kapuját is őrzi!

A másik
pedig egyenesen megy, mindig a kőkerítés mentén.
Okos dolog
előbb kifigyelni melyik milyen időben megy és az is segít, ha éppen csak annyira közelítjük meg őket, hogy ne „érezzék meg” a jelenlétünk.

Jobbra van egy búvóhely és a tó mellett egy domb is itt:

Vissza Derekhez, ő ott elmondja, hogy ezek a képek fel tudják fedni az auránkat, és ha rossz kezekbe kerülne, annak végzetes következményei lehetnek. Ekkor hív Linda és azt mondja, hogy látta Jessicát beszállni egy autóba néhány gyanús alakkal és a Dark Core Telepére mentek.



6. szint

Íme a Dark Core telep. Ott van Jessica meg Mr. Sands. Menjünk közelebb és lássuk, miben mesterkednek! Miután kihallgattuk őket, keressünk egy ágat, amit ha eltörünk, elcsalhatjuk vele az őrt. Miután elment, keressük meg az ellopott képeket. A készítők itt szerencsére úgy oldották meg, hogy ahol kép van, ott szolga nincs - többnyire! Nekem ez jött be mindig. Ugorj át a lezárásnál, majd menj jobbra, ahol a ládák vannak, bújj el és szállj le Concorde-ról.

NAGYON FONTOS: AZ AUTÓNÁL BALRA VAN EGY ŐR, AKI KÖNNYEN HÁTBA TÁMADHAT, AMIKOR A LÁDÁKNÁL VAGY, de ha szerencséd van, a játék úgy "dobta le" hogy neki megy az autónak. Ritka, de megtörténhet. Ilyenkor már nem muszáj annyira óvatosnak lenned.


Menj tovább. Ott lesz egy autó, amit ha beindítasz, átvisz a túloldalra, de én nem szoktam használni, mert néha megremeg és elrepíti Concorde-ot a végtelen zuhanásba. Ugorj át a nagy szakadékon és menj körbe, aztán át a kerítéseken, kövesd az utat, amíg el nem érsz az örvényhez.

Régebben én itt leugrottam:


Ott Jessica elmondja, hogy a kapu feltölti őt energiával, el fog kapni minket és valamit egy Garnok nevű valakiről. Miután a két gonosz befejezte a beszédét, menj közelebb hozzájuk. Concorde belöki őket az örvénybe és kész a szint.



7. szint

Meg kell nyernünk a Díjlovaglás versenyt ahhoz, hogy megnyerjük a Glamur No. 5 modellversenyt. Ha nem sikerült, nézz be
a 3. rész Trükkökbe. Találsz ott valamit, ami sokat segíthet. Ezután nincs más dolgunk, mint élvezzük Anne győzelmét - meg persze a miénket - és felkészülni a végső csatára, Alex-el, a Villám Léleklovasával!







Sok szerencsét és jó szórakozást kívánok!

Hozzászólások

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása