Zene 1.

2015.03.18 17:17

Íme a 2. olyan bejegyzésem, amicsak egy témáról szól. Amit ma érintünk, azok a zenék! Próbáltam úgy válogatni, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót :) Ha hiányoltok egy számot, vagy azt szeretnétek, hogy kedvenceteket itt is megtaláljátok kommenteljetek!

Hogyha nem töltődik be az oldal azonnal, várjatok 1-2 másodpercet!

És végül sokak kedvenge, a Wiggle is megtekinthető!

Hozzászólások

Jó :D

Diana 2016.03.25
Majd én is közzé tehetek eggyet? :3

eszméletlen

Maksa Boglárka 2015.03.27
én már vidiztem (videóztam) már életenben de ilyen jót még nem láttam bár ez az utoló nagyon gyatra ilyen videót eleve nem kellet volna felteni de a többi videó az eszméletlen jok de ti tudjátok hol lehet a fába vésett neveket? mert én nem tom! segitsetek megkeresni köszi sziasztok!

Re:eszméletlen

Bogi 2015.03.27
Egyáltalán tudjátok miröl beszélek?

Re:eszméletlen

Laura 2015.04.17
szerintem még az utolso is jo meg az összes!

Re:eszméletlen

Nóri 2015.06.24
szia nem értem azt:...de ti tudjátok hol lehet a fába vésett neveket.?

zbecskei@freemail.hu

zene 2015.03.22
nagyon jol válogatál!

JÓK a videók és a zenék

Melina 2015.03.19
Nekem nagyon tetszenek a zenék és a videók is!

Új hozzászólás hozzáadása