Fiókkal kapcsolatos
Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt, küldhetsz egy újat magadnak. Mielőtt ezt megtennéd, kérlek győződj meg arról, hogy nincs-e a levél a kukában, vagy a spamek között, mert lehetséges, hogy az e-mail szolgáltató automatikusan áthelyezte a levelet.
A visszaigazoló e-mail újraküldéséhez:
- Jelentkezz be a saját fiókodba a StarStable oldalán.
- Kattints az e-mail cím visszaigazolása linkre vagy ide.
- Kérlek ellenőrizd le, hogy azzal az e-mail címmel jelentkeztél-e be, melyet használsz.
- Kattints a Visszaigazoló e-mail küldése gombra.
- Lépj be az e-mail fiókodra, és keresd meg a visszaigazoló levelet, amit a Star Stable küldött.
- Kattints a linkre, hogy megerősítsd az e-mail címedet. Lehetséges, hogy mindezek után megkérünk arra, jelentkezz be a Star Stable fiókodba.
Az e-mail cím megerősítése fontos, hiszen e nélkül nem érhető el a játékon belüli chat és nem lehetséges Star Rider és Star Coins vásárlása sem.
Hogy tudom megváltoztatni az e-mail címemet?
Az e-mail cím megváltoztatása érdekében vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?
- Jelentkezz be a Saját fiókodba aStarStable.com oldalán.
- Kattints a Profil fülre.
- Írd be a jelenlegi jelszavad, majd az új jelszót, alá ismét az új jelszót.
- Kattints aVáltoztatások mentésegombra.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, kattints ide és kövesd az utasításokat.
Hogy tudom törölni a fiókomat?
A Star Stable fiókod törlése érdekében vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ők segítenek törölni a fiókot.