Fiókkal kapcsolatos

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt, küldhetsz egy újat magadnak. Mielőtt ezt megtennéd, kérlek győződj meg arról, hogy nincs-e a levél a kukában, vagy a spamek között, mert lehetséges, hogy az e-mail szolgáltató automatikusan áthelyezte a levelet.

A visszaigazoló e-mail újraküldéséhez:

  1. Jelentkezz be a saját fiókodba a StarStable oldalán.
  2. Kattints az e-mail cím visszaigazolása linkre vagy ide.
  3. Kérlek ellenőrizd le, hogy azzal az e-mail címmel jelentkeztél-e be, melyet használsz.
  4. Kattints a Visszaigazoló e-mail küldése gombra.
  5. Lépj be az e-mail fiókodra, és keresd meg a visszaigazoló levelet, amit a Star Stable küldött.
  6. Kattints a linkre, hogy megerősítsd az e-mail címedet. Lehetséges, hogy mindezek után megkérünk arra, jelentkezz be a Star Stable fiókodba.

Az e-mail cím megerősítése fontos, hiszen e nélkül nem érhető el a játékon belüli chat és nem lehetséges Star Rider és Star Coins vásárlása sem.

Hogy tudom megváltoztatni az e-mail címemet?

Az e-mail cím megváltoztatása érdekében vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?

  1. Jelentkezz be a Saját fiókodba aStarStable.com oldalán.
  2. Kattints a Profil fülre.
  3. Írd be a jelenlegi jelszavad, majd az új jelszót, alá ismét az új jelszót.
  4. Kattints aVáltoztatások mentésegombra.

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Ha elfelejtetted a jelszavadat, kattints ide és kövesd az utasításokat.

Hogy tudom törölni a fiókomat?

A Star Stable fiókod törlése érdekében vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ők segítenek törölni a fiókot.