A Dark Core-rejtély

Itt az idő, méghozzá az utolsó Léleklovas, a bajnok ideje, hogy összerakja a kirakós minden egyes darabját és mindörökre száműzzön minden gonoszt Jorvikból. Ezúttal a vagány Alex-el és lovával Tin-Can-el lehetünk. A lány rátalál a maga különleges képességére, a harcos erejére, amivel képes elvenni annak az embernek az életét, akit eltalál a belőle jövő fény. A Starshine Legacy negyedik és egyben utolsó része, amelyben Alex utoljára szembenéz az ismeretlen módon visszatért Mr. Sands-el és az utálatos ellenfelével Katja-val, aki elrabolta, Alex szeretett öccsét Jamest.

 

 

NAGYON FONTOS! AZ ELSŐ HÁROM RÉSZBEN NINCS TÚL NAGY JELENTŐSSÉGE A CSILLAGOK ÖSSZESZEDÉSÉNEK, DE ITT MEGHATÁROZZA AZ UTOLSÓ SZINT NEHÉZSÉGÉT. TEHÁT HA ELŐSZÖR JÁTSZOD A NÉGYES SZINTET SZEDJ ÖSSZE ANNYIT, AMENNYIT CSAK TUDSZ.




1. szint

Üdvözöllek a Starshine Legacy 4. és egyben utolsó részében. Miután beszéltünk Mrs. Graham-el, menjünk oda a könyvtárhoz, beszéljünk James-sel, majd irány a könyvtár. Gyűjtsünk össze kétszer három könyvet. Ekkor kapjuk a hívást, hogy Jamest elkapta Buck és bandája. Ki kell szöknünk, hogy, segítsünk neki, ezért küldjünk egy SMS.t Lindának, hogy tartsa fel Grahamet, amíg mi elintézzük ezt az ügyet, de a feladatunk így sem lesz egyszerű, hiszen a régi zombi ismerősünk, a pedellus, ismét támad. Kint van és ha meglát minket, beárul, szóval igyekezzünk elkerülni őt. Sajnos ellentétben az első rész harmadik szintjével, itt az egész iskolát bejárja és nehezebb meglátni, (Ha csak nem színezed be). Szerencsénkre azonban van olyan illemtudó, hogy nem szól bele egy beszélgetésbe, tehát, ha elértük Buck-ot - akit a szekrényeknél találsz meg - már nem tud elkapni. Épp akkor érünk oda, amikor elkezdené bántani Jamest, de mi megfenyegetjük. Odajön Katja és - némi gúnyolódás után - kihív minket egy terepversenyre a Madárijesztő hegyre, majd elmegy. De nekünk itt kell maradnunk, hogy befejezzük a feladatunkat, vagyis menjünk vissza és keressük meg az utolsó három könyvet.
 
 
 

2. szint

Keressük meg Katja-t és a többieket (nem lesz túl nehéz, az istállóknál vannak). Ott még elveszekszünk Katja-val, de Herman véget vet ennek és elindulunk a Madárijesztő hegyre. Sajnos semmi esélyünk arra, hogy megnyerjük, hisz Katja csal. Kövessük az utat és ugorjunk
át itt:
 
Ha
eltévednél, használd Herman kis térképét.
 
3. szint

Alex kap egy hívást, miszerint James eltűnt. Induljunk el az istállók felé. Ott találjuk Lindát, aki a különleges képességével kapcsolatot teremt köztünk és James elrablója között, aki nem más, mint Katja. Azt akarja, hogy cseréljük el Jamest Tin-Can-re és hogy az Ördögszájnál vár ránk. Beszéljünk Hermannal. Szerinte előbb el kell mennünk a Szent Ligetbe és beszélni Frippel. Elsötétül a kép és fel kell vágtatnunk azon az úton, ahol egykor Lisa ment. A Szent Ligetnél ott találod Fripp-et, aki elmond mindent arról, ki az a Garnok és mi a Léleklovasok szerepe ebben a háborúban, végül megtanít arra, hogy hogyan használjuk erőnket: az életerő elvételét. Nyomd le a bal egérgombot, miközben a fejed fölött lévő kis pont ez:

a célponton legyen, mert oda jut el a sugár. Először csak úgy lövöldözünk a semmibe, majd kipróbálhatjuk mozdulatlan és mozgó ellenfeleken. Ez utóbbinál ne felejtsd el, hogy magadban ki kell számítanod merre, megy és úgy félrelőni, hogy mire odaér az ellenfeled, éppen akkor találja el.
 
 

4. szint

A könyvtárban vagyunk. Menjünk oda Lindához. Ő megmondja, hogy Sands szolgái megtámadták és elvették a jegyzeteit. A malomnál vannak, vagyis a Pine Hill Kúria felé vezető úton. Menjünk oda Tin-Can-el. Szálljunk le a lóról és hatástalanítsuk az ellenséget. Ezt kétféle képen lehet:

1. Így kell majd csinálnunk a következő szinten, tehát ha még nem vagy biztos magadban, inkább ezt próbáld:

Menj olyan közel a legközelebbi őrhöz úgy, hogy ő ne vegyen észre de te légy lövő
távolságon belül. Pl itt:
FONTOS:
ELŐBB PRÓBÁLD MEG AZT HOGY MEGNÉZED, MERRE MENNEK, MERT HA AZ EGYIKET LEÖVÖD, DE A MÁSIK OLYAN TÁVOL VAN, HOGY ÉSZRE SE VESZ AZ A LEGJOBB. Lődd le az elsőt és így sorba.

 

2. Menj fel itt:
és onnan
lődd ki őket.
Ha megvagy, szedd az össze a könyveket. Egyel többet tettek oda, azért hogyha valami nem jönne, össze legyen egy utolsó esélyed.

Ha megvagy, visszajutsz és Lindával találtok néhány érdekességet. Garnokról és arról, hogy megharcolhatunk Buck-kal.
Ekkor hív Lisa és elmondja, hogy az apját behívták dolgozni egy új helyre, amit úgy hívnak:
Garnok-Művelet.




5. szint

Kísérteties egy hely ez a Garnok-Művelet! A csövön be tudunk menni, de fölösleges, mert nincs meg a belépő kártyánk. Menjünk balra, ott találunk öt szolgát. Íme néhány tipp hogyan vonjuk ki őket a forgalomból:


Igyekezz úgy helyezkedni, hogy a hozzád legközelebb lévő őr ne vegyen észre téged, te viszont lövő távolságon belülre kerülj. Ha nem sikerül inkább állj távolabb és lőj félre. Ha jól álltál, éppen akkor ér oda, mire neked már fel van töltve az erőd, bár ez azért nem jó, mert amikor már közelebb vagy egyszerre több őrt kell legyőzni és ez így nem könnyű. Úgy lehet a legokosabban leküzdeni, hogy mindig a legközelebbit lövöd majd a többit sorban. Ne feledd nem csak Tin-Can és a villámod az egyetlen védekezési lehetőség, ha kell, rohanj vagy lépj ki. Ha meg van, elvileg még van egy őr aki közvetlenül a belépőkártyát őrzi. Őt úgy lehet legyőzni, hogy megvárod, amíg az erőd teljesen felmegy, majd meglapulsz az emelkedőnél és óvatosan megközelíted, majd lősz, amikor megáll és itt mindenki kinyírva.
Én egyelőre ennyi tippet találtam benne (mivel nem egy kedves, szép szint nem szívesen megy oda az ember megint.), ennél többet nem tudok ennél a résznél.

Na benn vagyunk a csőben. Kinyitjuk az ajtót és ott van két szolga azok ott eldumálgatnak egy kicsit, aztán jönnek Sands utolsó szavai, mint élő lélek. Ha végigment a duma és az utolsó két szolga is felment a liften DE CSAK AKKOR, mássz le a csőből és ilyenkor két dolgot tehetsz:


1. (Szerintem ez jobb) Kilövöd Sands-t, aztán aki mellette áll, de még van egy utolsó valaki ott a ládáktól balra, csak akkor lődd le ha már elég energiát gyűjtöttél.

2. Előbb kilövöd Sands-t, aztán felmész a csőbe és kilövöd az első szolgát. Ugyanezt teszed a másikkal, ilyenkor jön jól, hogy néha visszamennek, ha elég gyors vagy.

Akármelyiket is csináltad, innen már egyszerű. Felpattansz Tin-Can-re és elvágtatsz a barlang egy részéig és vége az ötös szintnek.




6. szint

Késő este van. Ideális napszak egy félelmetes megpróbáltatásra az Ördögszájnál. Induljunk azon az úton, amelyik mindig le volt zárva, vagyis NE a Pine Hill felé vezető úton. Az út meredek, de kibírható. Miután átmentél a hídon, le fog szakadni. Tin-Can szerint később itt átugorhatunk. Menjünk tovább. A hegy tetején már vár minket Katja - Buck és James is vele van - és leszögezi, hogy addig nem adja vissza, amíg át nem adjuk neki Tin-Can-t. Nem is sejti, hogy milyen információ birtokában vagyunk. Ám amint rájön Buck-ot küldi ránk. Háromszor kell kiütnünk. Ha lövünk, aztán megfordulunk, miközben erőt gyűjtünk, legyőzhetjük anélkül, hogy bármi kárt tenne bennünk. Már épp mennénk is az öcsénkért, de sajnos Katja megint becsapott minket. Azt megígérte, hogy visszaadja Jamest, de semmi többet. Nem kértük vissza a lelkét, ami még mindig az övé és ebben sajnos igaza van! Tehát még egyszer bizonyítanunk kell, ezúttal Katja ellen, egy fair terepversenyen, az Ördögszájtól az istállókig.

Íme egy jó tipp: Ha a rajt után szándékosan lezuhansz itt:

Kis
szerencsével - a játék sokkal előbbre "dob le", mint amennyire Katja-t, ha nem akkor próbáld újra.

Ok, célba értél! Katja eltűnik - igaz előbb még említ néhány dolgot arról, hogy Garnok ki fog szabadulni és semmi sem állítja majd meg. Most már mehetünk végre Jamesért. Csak óvatosan a leszakadt hídnál!




6. szint

James hirtelen értelmetlen dolgokat kezd beszélni és képekről az emlékezetében. Megkérjük Lindát, hogy próbálja meg kideríteni, mik lehetnek. A lány odamegy hozzá és használja a különleges képességét. Hamarosan megjelenik egy látomás, amelyben Mr. Sands valami pecsétekről beszél, amik ellopják az erőinket és ezzel feltámasztják Garnokot.
A terv:

Először is: tenni egy látogatást Pandóriába. Ott három lány kint marad, és nyitva tartja a Szelek Ösvényét, míg a negyedik belovagol és széttöri a pecsétjét. Erre összesen egy napunk, vagyis 24 óránk van (persze csak úgy, ha minden csillagot összegyűjtöttél és igazából 24 perc, mert úgy unalmas lenne.)
Íme a leírás, arról hogy hol találhatóak a pecsétek:

Lisa-Csillag
Miután eljutottál Pandóriába lesz egy főhíd és azután két másik és egy sziklagomba ösvény.


Az utóbbin menj le.

Ha felnézel lesz ott egy csillag jel és egy barlang, azon kell átmenned.


Linda-Hold
A nagy híd után a középső út.

Rögtön a  „tüskés hegy” után.



Anne-Nap
Az utolsó jobb hídnál ugord át a szakadékot és lent a lejtőn lesz.
 

Alex-Villám
NE menj át a hídon, hanem térj balra - mert ott lesz egy csillag is:

és ugrass át itt:

nézz fel és keresd meg azt a barlangot, amin villám van.
 

Sok szerencsét és Jó szórakozást a Titkos Szinthez!

Hozzászólások

0690888400

Horváth Hanna 2014.12.14
szia kedves Viktória!

Új hozzászólás hozzáadása