A léleklovasok relytéje

Apja munkája miatt egy Lisa nevű lány kénytelen elhagyni a nagyvárost, ahol eddig élt és egy kis szigetre költözni a semmi közepén. Ám Jorvik közel sem olyan unalmas hely, mint amilyennek elsőre hangzik és ez hamarosan ki is derül. Élete talán legnehezebb napja után a Jorviki istállók felé tart, ahol megismerkedik Starshine-al, akivel különleges módon képes kommunikálni. Lisa küldetése, hogy megvédje Starshine-t a gonosz Mr. Sands sötét terveitől...

 

 
1. szint

Üdvözöllek a Starshine Legacy 1. A Lélek-lovasok rejtélye c. végigjátszásában. Kezdjük is el! Miután végigment a duma menj fel és keresd meg a pedellus irodáját, ami a trófea kabinet mellett van, de mivel bőven van időnk körbe kérdezősködhetünk, ha akarunk. A Jorviki Zombi (így hívom a Pedellust) nem lesz ott, viszont megismerkedünk egy szöszi lánnyal, aki Anne néven mutatkozik be és elkezdi kritizálni a kinézetünket. Megkérjük, hogy segítsen nekünk, de hát még a játékokban sincs semmi ingyen. El kell vinnünk a telefonszámát Joshnak, aki azt hiszi, hogy a miénk. Nem számít! Anne elmondja, hogy hova kell mennünk, sajna a Jorvik-i Gimnázium egyben a boszi és a zombi főhadiszállása is és az előbbi addig nem enged beszélni az utóbbival, amíg nem könyvekkel közlekedünk. Vissza Annehez, aki megmondja, hogy ha könyv kell, Lindától kérhetünk, akinek mindenből több példánya van. Oda megyünk hozzá, de kiderül, hogy nincs meg a kulcsa, tehát irány Alex a szerelés és a zárak feltörésének mestere. Sajna, mivel látta, hogy Anne-el lógtunk és nem vele, meg a srácokkal, elhatározza, hogy addig nem segít, amíg nem sikerül elkapnunk (ha elég fürgék vagyunk és kattintunk miután elment a duma elkaphatjuk, mielőtt igazából elkezdene futni). Miután ez megvan, elindulunk a szekrényekhez, amit Alex már kinyitott, felvesszük Linda könyveit és Sabine nevű lány mobilját. Végre átjutunk! Ott Sabine épp Lindát próbálja bemártani, azzal hogy ellopta a mobilját. Mr. Zombi persze nem hisz neki, ekkor elmondjuk neki hogy megtaláltuk a kulcsát, oda adjuk neki, de nem tűnik túl boldognak! Persze! Hisz tönkre tettük a tervét. Elrohan, de elejti Linda szekrénykulcsait, mi felvesszük és irány vissza a pedellus irodájába.



2. szint

Hát itt vagyunk, ez a Jorviki Lovasiskola. Küldetésünk, megtalálni Lindát és visszaadni a kulcsait, Anne szerint az istállóknál lehet. Ha akarunk, itt is beszélhetünk Alexel és Joshal. Ha nem, akkor vissza a küldetéshez, ám úgy tűnik minél jobban próbálunk kerülni valakit, annál többször összefutunk vele. Ott találjuk Sabine-t, aki az istálló tulajdonosával, Hermannal beszél. Megint próbálkozik, ezúttal azt akarja, hogy ő és a lova Khaan legyenek a közeledő verseny „sztárindulói”! Amint megérkezünk, leszögezi, hogy mivel nincs üres hely, nem jelentkezhetünk. Ám amikor Herman kijelenti, hogy, ennek ellenére nyugodtan körülnézhetünk, buzogányfej (Sabine) elhúz és végre bemehetünk. Bent nem találjuk Lindát, de ott van a gondozó. Jobb híján nekünk kezdi elmesélni, mi fog történni a mellettünk álló kékesfehér lóval, Starshine-al, majd elmegy. Ekkor a ló elkezd beszélni hozzánk és a segítségünket kéri. Ezután megjelenik Linda, végre visszaadhatjuk a kulcsát, cserébe megmondja, hogyha meg akarjuk menteni a lovat, csak hinnünk kell magunkban. Irány Herman! Bebizonyítjuk, hogy Starshine igenis képes még versenyezni! Annyi a dolgunk, hogy összeszedjük a kék csillagokat
, leszállni a lóról és odamenni Hermanhoz. Most a nagy karámban kell teljesíteni. Itt akkor is elismerést kapsz, ha mindent ledöntesz. Ám nem sokkal azután, hogy leszállsz a nyeregből, Starshine összeesik. A gondozó megállapítja, hogy nagyon gyenge, noha semmi sérülés nem látszik rajta. Herman megkér, hogy próbálj tenni valamit. Amikor megjelenik egy ősi jel Lisa feje fölött, nyomj egyet a jobb egérgombbal, majd még egyet, de Starshine megállapítja, hogy az erőnk túl kevés, még ha érzi is. Sabine - a maga undok modorával - megpróbálja rávenni Hermant, hogy altassa el, de az nem hallgat rá. Mr. Sands önzetlenebb hangon próbálkozik eladással, de ez sem jön be, miután végre belátja, hogy minden próbálkozása sikertelen, elhúzza a csíkot. Nem sokkal ez után kapunk egy hívást Lindától, hogy menjünk a suli könyvtárába.



3. szint

Be kell jutnunk a könyvtárba, de nem hagyhatjuk, hogy a pedellus-zombi megtaláljon. Elsőre kicsit nehéznek tűnhet, de nem olyan bonyolult, mivel a kijárat és az emelet felé nem megy. Itt az útirány:

A könyvtár pedig a nagy ajtó jobbra:

Ott találod Lindát, aki azt mondja, hogy talált egy több mint száz éves képet Mr. Sands-ről, aztán közli, hogy néhány könyv nincs meg. Tehát vissza kell mennünk és megtalálnunk mind az ötöt.

Tipp: Nekem bejött az a módszer, hogy hirtelen kirohansz és a hátad mögé irányítod a kamerát, de van, akinek az jön be, hogy meglapul az ajtó mögött és hallgatja a dúdolását, esetleg kinyitja a nagy ajtót, de a második ajtó közelében marad és figyeli, hogy merre megy.

 
 
Az első könyv a trófea kabinet mellett van a padon:

A második a könyvtár mellett, szintén a padon:

A harmadik a jobb oldali lépcsőnél:

Míg a negyedik és az ötödik, az emeleten:

Vissza a
könyvtárba, de csak óvatosan.


Hát van itt egy pár érdekes dolog egy Mr. Oven D. Sandy-ről, a Deep Core Vállalatról és baleseteiről, de még egy Little Starshine-ról is. Ekkor hív minket Anne és üzeni, hogy valami szörnyűség történt.



4. szint

Újra az lovardában, menjünk be az istállóba, ott találjuk Anne-t, Alexet és Hermant (Linda miért nem jött velünk?). Rossz hírek, Starshine-t elrabolták. Herman elmeséli, hogy álarcosok törtek be és elvitték, azt mondja, megpróbál körülnézni kint, míg mi itt kutassunk nyomok után. Találunk is egy gyufát, amin a Dark Core logója van. Most jön Sabine és bezár minket. Tehát találnunk kell egy másik kijáratot, ami ott van az épület sarkában, de úgy tűnik, meg se mozdul. Azok ketten odajönnek hozzánk és segítenek kinyitni az ajtót. Alex még egy szerszámot is ad. Kijutottunk! Irány az Ipari Létesítmény.



5. szint

Menjünk be az alagúton, tömítsük el a csöveket, majd tovább a lyukon, le a csatorna felé és elértünk oda, ahol az elektromos kapunyitót találjuk. Vegyük fel és menjünk be a kapun. Kapcsoljuk be a riasztót és bújjunk el a füstben, de jól, mert ha túlságosan kívül vagy, észrevehetnek, bár akkor sem történik semmi rossz. Beszélj Starshine-al, gyógyítsd meg és használd Alex szerszámát, hogy kiszabadítsd őt. Megjön Sands, két szolgája kíséretében. Üljünk fel Starshine-ra. Mr. Sands szerint egy Sötét Erő lesz a nyomunkban és el fog kapni. Most már csak annyi a dolgunk, hogy kijussunk, anélkül, hogy elkapjanak.



6. szint

Gyorsabbnak kell lennünk, mint a Csuhás Lovas. Itt a 3 verzió:


1. A leglogikusabb, felgyorsítod Starshine-t és teljes erőből nyomod a W-t


2. Kicsit balra mész és amikor elhúz melletted, követed a Szent Ligetig, majd amilyen távol csak tudsz, elhúzol mellette amikor ágaskodik.


3. Itt mindegy hogy előtte vagy mögötte mész, a lényeg az hogy kb. két szakadékkal a Szent Liget előtt veszítsen szem elől. Pl Állj le és hagyd előre menni itt:

Csinálj valami mást, mondjuk szedd össze a csillagokat, amiket nem sikerült, menj vissza és lökd le. Bővebben: Starshine Legacy 1/Trükkök/Lökdösődés.



7. szint

Beszélj Hermannal. Miután Sabine megérkezett, szállj fel Starshine-ra és három körből nyerj meg legalább kettőt.


Tipp: Még a számolás előtt kezdd el nyomni a W gombot, mert úgy előrébb juthatsz, annál  is inkább, mert Khaan előbb ágaskodik, aztán indul el.

Lehetőleg tartsd magad távol Khaan-tól, mert ha a közelébe mész félrelök.







Sok sikert és jó szórakozást kívánok!

Hozzászólások

starshine

laura 2014.10.25
A starshine első része nagyon jó,és sztem a legkönnyebb is. Az elsö négy szinten nem is történik semmi extra,viszont onnantól már izgi a játék.

Új hozzászólás hozzáadása