Technikai segítség

Miért nem tudok a játék szerverhez csatlakozni?

A csatlakozás sikertelenségének hátterében általában az internettel- vagy tűzfallal kapcsolatos problémák állnak. Amennyiben a probléma nem szűnik meg, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Miért omlik össze a Star Stable?

Ha a játék összeomlik, kérlek kövest a lent olvasható információkat. Ha már mindent kipróbáltál a listáról, de nem oldódott meg a problémád, kérj segítséget ügyfélszolgálatunktól. Amikor írsz nekünk, kérlek láss el bennünket annyi információval, amennyi lehetséges, ilyen például, hogy mikor, milyen körülmények között omlott össze a játék, kaptál-e bármilyen hibaüzenetet az összeomláskor stb..

 

Windows 7 felhasználók

Az alábbi insturukciókat követve kérlek győződj meg róla, hogy a videókártya meghajtói naprakészek.

Az illesztőporogramok frissítése Windows Frissítések alkalmazásával

  1. A Windows Frissítések megnyitásához kattints a Start menüre. A kereső mezőbe írd be, hogy Frissítés, és válaszd ki a Windows Frissítést a listából.
  2. A bal mezőben kattints a Frissítések keresésére.
  3. A Jelölje ki a telepíteni kívánt frissítéseket oldalon keresd meg a hardver eszközöket, minden eszközt válassz ki, melyet frissíteni szeretnél és utána kattints az OK gombra. Lehet, hogy a számítógépeden jelenleg nincs elérhető meghajtófrissítés.
  4. A Windows Frissítések oldalon válaszd a Frissítések telepítése lehetőséget. Amennyiben szükséges, kérlek add meg a rendszergazda jelszavát vagy engedélyezd a frissítést.

Ha mindez nem működött, próbáld meg az alábbiakat:

A Grafikus meghajtók letöltése és saját kezű frissítése

  1. Nyisd meg az eszközkezelőt a Start menüre és ott a Vezérlőpultra kattintva, válaszd az Eszközkezelőt, majd nyisd le a Videókártyák bejegyzést.
  2. Kattints duplán a videókártyára a lenyitott bejegyzésen belül.
  3. Kattints az Illesztőprogram fülre, majd a Frissítésre, és kövesd az utasításokat. Amennyiben szükséges, kérlek add meg a rendszergazda jelszavát vagy engedélyezd a frissítést.

 

Egyéb dolgok, melyek segíthetnek:
  • Zárj ne minden ablakot és háttérben futó alkalmazást a számítógépen, majd índítsd újra a Star Stable-t.
  • Telepítsd újra a Star Stable programot (az ehhez szükséges információkért kattints ide: A Star Stable újratelepítésére).

Miért veszítem el mindig a szerverrel a kapcsolatot?

Ez amiatt lehet, mert az internetkapcsolatod nem megfelelő. Vezeték nélküli internet használata esetén próbálj meg hálózati kábelt használni, ez stabilabbá teheti az internet kapcsolatot. Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hogy tudom kitörölni a Star Stable-t a számítógépemről?

A Star Stable törléséhez keresd meg a "StarStableOnline" nevű mappát és töröld ki az összes fájlt belőle. Az alábbiakban leírtakból megtudhatod, hol találod ezt a mappát.

Windows XP

Sajátgép>Documents and Settings > All Users > Application Data > StarStableOnline

Windows Vista / Windows 7 / Windows 8

Számítógép>Helyi lemez>Felhasználók>Nyilvános>StarStableOnline

Ha nem sikerül megtalálni a Star Stable mappát, kérlek kérj segítséget ügyfélszolgálatunktól..

Elérhető a Star Stable tabletről vagy okostelefonról?

Sajnos jelenleg a játék csak számítógépről érhető el, de amint adott lesz ez a lehetőség Tabletről és okostelefonról való hozzáférésere, tájékoztatatni fogjuk felhasználóinkat.

Elérhető a játék linux számítógépről?

Sajnos a játék jelenleg csak Windows és Mac számítógépekről érhető el.