Maraton információk, és egy új kód

2015.06.28 07:15

Örömmel jelentem, hogy a maraton meg lesz rendezve! Az információkat itt osztom meg veletek:

Időpont: 

Csütörtök - 16:00 (ha valakinek nem jó, hétfő 24:00 -ig szóljon!)

 

Helyszín és egyéb információk:

Mrs. Holdsworth-nál találkozunk, a lovakat vagy ott hagyjuk, és onnan indulunk el a következő útvonalon:

Mint már korábban mondtam, 10 percenként tartunk 5 perces pihenőket, lehetőleg valami piknik, barbeque, vagy ebédlő közelében, hogy le is zudjunk ülni. Természetesen én meg leszek rakodva élelemmel, de aki akar valami extra kaját hozni (pl. pizza - bár ez nálam is lesz, nem is kevés), az hozhat.
Fogalmam sincs, mennyi idő lesz ez az egész, az a pihenők hosszától függ. Egy órára biztos lehet számítani.

 

Szabályok:

Nem szeretem a túrákat agyonszabályozni, de azért tisztázzunk egy dolgot: tilos nem oda illő szavakat használni. Ennyi lenne az össz. követelmény, meg az, hogy próbáljatok piros felsőbe jönni. Én a magyar (piros, fehér, zöld) pólóban leszek, mert így könnyen megismertek.

Bármi kérdésetek merülne fel a túrával kapcsolatban, írjatok e-mailt a hun.starstable@gmail.com -ra, vagy írjatok hozzászólást, ott is tudok válaszolni

 

És most jöjjön egy promóciós kód, mert eleget olvastatok, megérdemlitek ;) Ezt a felsőt fogjátok megkapni:

A beváltandó kód: SSOVEST4U

(A kódot bárki beválthatja!)

Hozzászólások

Vivien

Madarász vivien 2015.07.07
Bocsi elirtam a
Vivient

Lifetime

Madarász viviwn 2015.07.07
Szia lifetime star riderl vagy

?

Megyek :)

Britney Clouddawn (Melina) 2015.06.28
Ha nem jön közbe semmi, akkor megyek :) Már nagyon várom :D Ja és a meglepi vendég?

Re:Megyek :)

Kitti D. 2015.07.01
Thank you! Jajj, utolsó mondatod: ne is mondd, tényleg! Nem felejtettem el, de most még azt tudom mondani: ez a szülinap elhúzódott ici-picit xD

Új hozzászólás hozzáadása