Csoportos válaszadás, avagy tömeges kérdezz-felelek

2015.10.11 06:30

Sziasztok!

A tegnapi hirtelen e-mail megugrás (köszi az olvasnivalót :D) következtében arra jutottam, hogy néhány kérdést így, publikusan válaszolok meg. Nyugi, mindenki anonym marad, de sokan kérdeztétek ugyanazt, így aki felismeri a kérdését, annak tádááá! Válaszoltam.

https://i.imgur.com/SaiiWyz.jpg

(Forrás: Link)

Az első az lenne, hogy lehettek-e szerkesztők? Igazából, bárki lehet, de senki sem nyúlhat bele a munkálatokba. Magyarul: nincs megszabva, ki írhat cikket, aki úgy érzi, hogy megéri, elküdheti, és én fel fogom hasznnálni, névvel ellátva, viszont senki nem dolgozhat ,,munkatársként".

Egy magyar magazin úgy lehet csak igazán klassz, ha sok magyar ír bele. Én megoldom, hogy mindenki viszont láthassa a cikkét ;) Témák, amikről írhattok:

  • Karácsony
  • Shire lovak
  • Az új, megnyitott terület (erről csak megnyitás után tudnátok részletesen írni)

Több témán még gondolkozom, egyelőre ennyi.

Szabályok: 

  • Terjedelem: minimum négy mondat (ha hosszabbak a mondatok, akkor min. 3). Maximum nincs, de ne legyen kisregény
  • Én próbálom kijavítani a fogalmazásaitokat, legalább minimálisan, de kérlek titeket, írjatok helyesen
  • Ne legyen copy

A másik a találkozással kapcsolatos. Alszom rá egyet, és holnapra kitalálok valami közösségi nem Rider túrát, ahol mindenkivel fogok tölteni időt, négy szem közt is :) Minden kérdésre igyekszem válaszolni, és mindre fogok is.

Ja, és az utolsó, hogy mivel készítem a magazint. Nos, erre a kérdésre nem lehet egy szóval válaszolni. Több- egymástól függetel programmal, amik bizonyos feladatok szerinti céleszköz.
Pl. képszerkesztésre is eleve 2 proramot (illetve inkább 3-at, mert van hogy vektoros grafikával is dolgozom) használok.
Ezek a GIMP, az InkScape de időnként a Picasa, de a képek készítéséhez szükségesek az egyszerú rutinfeladatokra (átméretezés, forgatás, stb) az olyanok mint a kedvencem a FastStone. De ezen kívül még vagy 7-8 olyan kis célprogramot amik csak olyan dolgokra kellenek amiket egyszerűbb így megoldani.
Az oldalak készítéséhez az OpenOffice (aktuális 4.1.1) teljes csomagot használom, ebben mindent meg lehet oldani , és pdf konvertert is csak bizonyos esetekben kell használnom, hiszen eleve benne van.
Miután megszerkesztettem az oldalakat onnantól már nem az enyém a feladat, hiszen még gyerek vagyok és nem is túlzottan érdekel maga a programozás - azaz hogy az internetre felkerüljön ilyen lapozós formában. Szerencsére sok olyan felnőttel vagyok körülvéve akik külömböző szakterületeken jól képzettek, így pl. a magazint is egy rokonom teszi fel a netre. Úgyhogy erről nem is tudok sokat, én már csak a linket kapom vissza, és teszem ki az oldalamra.

 

Kellemes hetet, kitartást a sulihoz :)

Hozzászólások

sc

cukorka 2016.02.27
sziasztok, tudja valaki mikor lesz dupla star coins hétvége???

Új hozzászólás hozzáadása