Sikeres előtúra, és képek

2015.04.19 18:23

Köszönöm hogy ilyen sokan eljöttetek, remélem tetszett, sok szép képet készítettem ám ;) A túra majd másfél óra volt, bújócskáztunk, fogóztunk, grilleztünk, piknikeztünk, és végül úsztunk! Beigértem nektek egy pizzát is, ami követkzőnek lesz megtartva. És itt a jóhír: a meglepivendéges túra MEG LESZ TARTVA! A részleteket később publikálom, most itt egy pár kép:

Remélem nektek is olyan jó élmény volt mint nekem :D

Kellemes hétvégét, sok kitartást, holnap hétfő!

Hozzászólások

Én is!

bogi (Camelia Mooselee) 2015.05.08
Mikor mehetek túrára????

:P

Edith Younglake 2015.04.23
Nagyon jó volt a túra, kár, hogy egy kicsit hamarabb el kellett mennem. Már várom a következőt!! :)

E-mailes lány

Becky :D 2015.04.20
Itt az idő beizzítani a karakteremet, a következő túrán már ott leszek! :) <3

:(

Emelie Mysterygarden 2015.04.19
Sajnos nem tudtam eljönni :( de igyekszem a következőre.

Nagyon jó volt!

Melina - Britney Clouddawn 2015.04.19
Nagyon - nagyon jó volt a túra! Már várom a meglepi vendéges túrát is, remélem el tudok majd rá menni és akkor is ilyen jól érezzük majd magunkat! :D

Új hozzászólás hozzáadása