Звездная фабрика - egy orosz képregény?

2015.02.22 14:44
Találtam a Star Stable orosz vk oldalán egy szerintem nagyon szépen kidolgozott képregényt, jópofa szereplőkkel, és érdekes történettel! ...a gond csak az, hogy nincsenek benne lovak, mint ahogy azt már megszoktuk. Ez a képregény a Star Academy alapján készült, ami hasonló mint a Starshine, csak itt lovaglás helyett az éneklés, táncolás és a sztárrá válás a fő szál. Én magam soha nem is játszottam vele, nem is hiszem hogy fogok, elvégre is nekem nem az éneklés a kedvenc elfoglaltságom :D
Remélem nektek tetszik ez a képregény, bele fogok valahogy kezdeni a fordításba (akár tudok oroszul, akár nem) és majd meglátjuk mi sül ki belőle! Addig is a képeket nézegessétek, mert elég sok van, és szépen elmesélik a lényeget!

 

 

Vége!!!!! Remélem tetszett :) Fordítás nagy valószínűséggel nem lesz, de igyekszem kipróbálni magam az orosz nyelv területén...

 

Hozzászólások

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása