A Pine Hill kúria titka
Starshine Legacy 2. része a Pine Hill kúria Titka, melynek főszereplői Linda és kiváló ugrólova Meteor. Linda különleges képessége, az hogy képes látni a jövőt és ennek köszönhetően megvédeni otthonát egy szörnyű katasztrófától. Akárcsak Lisa, ő is képes kommunikálni lovával. Egy különös látomás után, ami a Pine Hill Kúriáról és a Jorviki Gát felrobbantásáról szól, a lány elhatározza, hogy kerül, amibe kerül, rá fog jönni, hogy mit jelentenek ezek a látomások és mi a szerepe ebben az ismét felbukkanó, titokzatos Mr Sands-nek!
1. szint
Üdvözöllek a Starshine Legacy 2. A Pine Hill Kúria Titka c. végigjátszásban, lássunk hozzá! A lépcső tetején vár majd minket Mrs. Graham és megkér, hogy fejezzük be az iskola újságot, vagyis menjünk oda a másik három lányhoz, készítsünk interjút velük és nyomtassuk ki. Hoppá, nincs patron a nyomtatóban. Irány a Jorviki Zombi. Persze nem bírja ki, hogy meg ne gyanúsítsa a suli legmegbízhatóbb tanulóját azzal, hogy tönkre tette, de végül is segít. Mostmár működik a nyomtató és az újság is kész. Sajna nem ússzuk meg ilyen könnyen. Újabb feladatokat kapunk a boszorkánytól. Le kell írnunk Hyman prof. jegyzeteit. Sajnos valaki letörölte a táblát, tehát meg kell kérdeznünk a többi tanulót (észrevehetjük, hogy a többi Léleklovas már nincs itt). Vigyük vissza Graham-nek, de még 1 feladatot kapunk. Írjunk három trófeáról: az első egy meteorit, amit a Pine Hill Kúriánál találtak, a második egy kép Giobertus professzorról szól, a harmadik pedig arról, amikor a Pine Hill még a régi fényében pompázott... Várjunk, mégis mit keres ott Mr. Sands? Utánna kell járnunk! De már nem itt. Végeztünk a feladatunkal, tehát irány a Jorviki Istállók!
2. szint
Keressük meg Herman-t és kérdezzük meg a Pine Hill kúriáról. Azt válaszolja, hogy az egy kísértet ház és hogy soha nem mehetünk oda, ekkor lett egy látomásunk a Pine Hill Kúriáról, annak ellenére, hogy sohasem jártunk ott. Talán csak túl fáradtak vagyunk. Menjünk be és keressük meg Meteort. A nagy kifutónál megtaláljuk Lisát és elbeszéljük neki mi történt. Szerinte muszáj elmennünk az öreg házba. Nekünk is ugyanez a véleményünk, de mivel Lisának házit kell csinálnia, nekünk meg gyakorolni, megbeszéljük, hogy később ott találkozunk. A feladat a következő: Ugorjuk át az akadályokat, ha hibázunk, az -10 időveszteség. A második kör után megint lesz egy látomásunk egy bombáról a Jorviki Gátnál és arról hogyan robban fel holnapi verseny. Ezután Meteor elkezd beszélni, majd elhatározzuk, hogy a Gáthoz holnap megyünk, előbb, benézünk a Pine Hill Kúriába.
3. szint
Menjünk fel az úton, nemsokára kapunk egy SMS-t, miszerint Lisa csapdába esett a Pine Hillben. NE menjünk a kapu felé, úgyse tudunk bejutni ott, hanem forduljunk balra. Ott lesz Starshine és egy lyuk a falban. Szálljunk le Meteorról és menjünk be. A labirintusból nem olyan nehéz kitalálni, csak próbálj meg eljutni az egyik fától a másikig. Ha odaérsz, menj be az ajtón. Ha van kedved, nézd meg a képeket fölötted, utána menj fel az emeletre és mozgasd meg a kardokat. Ez kinyitja a bal ajtót. Menj be, szedd össze a kardokat és tedd a páncélok "kezébe". Ha akarod, elolvashatod a könyvet, de meg lehet úszni. Menj át az üvegházba, ott találod Lisát. Keresd meg a létrát és helyezd el úgy, hogy le tudjon jönni. Miután megköszönte, menj a lyukhoz az üvegháznál és nézz ki rajta. Kiderül, hogy a szolgák bántani akarják Hermant! Felhívni nem tudjuk, mivel nincs mobilja, tehát előbb oda kell érnünk, mint az autó!
4. szint
Kövesd Lisát.
5. szint
Menj oda Hermanhoz és menjünk be vele az istállóba. Ott megtudjuk tőle, hogy talán mi vagyunk a négy hős - mindegyikünk egy-egy képességgel - akik védelmezik Jorvikot a Sötét Erőktől. Másnap ott leszel a Szent Ligetnél. Érintsd meg a négy rózsaszín fényt, ekkor megjelenik Fripp és újra elmondja ugyanazt, amit Hermantól már hallottunk. Megmutatja, hogy használjuk az erőnket. Igazunk volt! Valóban van egy bomba a gátnál, ráadásul már elindították a visszaszámlálást. Nincs vesztegetni való időnk! Irány a Jorviki Gát!
6. szint
Meg kell semmisítenünk a bombát a második szinten, persze előbb el kell jutnunk oda. Első akadály: Juss át a mozgó ládákon, elérsz az autóig, de előbb szedd fel a papírost, ami a bomba hatástalanító kódját tartalmazza, majd menj neki az autónak és lökd meg. Ettől lezuhan a betontömb és át tudsz menni, de óvatosan, mert egyszer, amikor átmentem rajta megremegett és kilökött a nagy semmibe. Ha átjutottál, szállj le a lóról, nyomd meg az indító gombot, ami leereszti a szállítmányt és segít átjutni. Szedd fel a második papirost, aztán fel a lépcsőn - ahol megtalálod a harmadik részét a kódnak -, ugord át a kerítést - de állj meg a végén -. Menj le a lépcsőn - itt találod az utolsó papirost - és kövesd az utat. Ugord át a nagy szakadékot. A túloldal végén lesz a bomba. Semmisítsd meg és kész az utolsó előtti szint.
7. szint
Ugorj át az akadályokon, a megfelelő sorrendben. Ha leversz valamit, az 10 pont büntetés, ha nem teljesíted 1 perc és 20 másodperc alatt, nos, akkor próbáld újra.
Sok sikert és jó szórakozást kívánok!
Hozzászólások
Nincs hozzászólás.